Uppdatering fiber

Vi verkar få vänta på en fungerande fiber lite till verkar det som... Frågan har gått till fiberleverantören om när allt kan vara klart.

"Hej!
Vi kan tyvärr inte aktivera ditt bredband, jag fick precis besked av en kollega att vi fick inkopplingsförfrågan nekad på grund av att ditt område är inte driftsatt ännu.

Indragningen av fiber är inte slutförd och därmed kan vi inte koppla in.
Vi ber om ursäkt för besväret!
Med vänlig hälsning,
Milica

Kundtjänst AllTele"

Kommentera gärna:

  • Karl Lindstrand • 13 april 2015 18:06:24
    Hej!

    Ja nu väntar vi verkligen på att det ska hoppa igång... För två veckor sen meddelade Jonas på PrimeOne att det skulle vara driftsatt efter en-två veckor.

    Nu berättade en kontakt jag har på MostCom (de som var inne i husen och kopplade in) att de inte längre tar emot bokningar för just inkoppling i hus utan fokuserar på att göra klart "det andra" så att området driftsätts.

    Har någon annan info? Maila mig på karl@lejonkulan.me.

    Med vänliga hälsningar,
    Kalle

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

Bloggarkiv